دوره های پیشنهادی

دوره آموزش Multi Threading در پایتون
دوره آموزش Multi Threading در پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو
دوره آموزش دیتابیس پستگرس postgresql
دوره آموزش دیتابیس پستگرس postgresql
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو
دوره آموزش فلسک (flask) پایتون
دوره آموزش فلسک (flask) پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو



ارسال نظر

برای ارسال نظر باید لاگین کنید

علی حسن زاده

2 سال قبل

سلام

ما برای pull همیشه از داکرهاب استفاده میکنیم ؟

یه آموزش دیدم در یوتوب - اومده بود docker private registry که اسمش nexus بود واسه خودش راه اندازی کرده بود.
این nexus اصلا چی هست ؟

میخواستم ببینم در دنیای واقعی از کدوم استفاده میشه ؟

یک دنیا سپاس


امیرحسین بیگدلو

2 سال قبل

سلام
در شرکت‌ها برای مدیریت مخازن از رجیستری خصوصی استفاده میشه. nexus هم یک نوع رجیستری خصوصی هست. در دنیای واقعی هم بیشتر از رجیستری خصوصی استفاده میشه

علیرضا

2 سال قبل

سلام
شما گفتین حجم ایمیج های ما باید خیلی کم باشه که قابل استفاده باشه ولی همین ایمیجی که پوش کردیم کسی بخواد دانلودش کنه بیش از ۸۰۰ گیگه
میدونم داره از بیس ایمیج خودش پایتون استفاده میکنه واسه همونه اما اگر ما ایمیج پایتون رو داشته باشیم بازم همون ۸۰۰ مگ رو دانلود میکنه؟


امیرحسین بیگدلو

2 سال قبل

سلام
بیشتر اون حجم بعد از دانلود شدن باز میشه. به هر حال چاره دیگه‌ای ندارید

مونگارد