دوره های پیشنهادی

دوره آموزش DRF جنگو
دوره آموزش DRF جنگو
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو
دوره آموزش فلسک (flask) پایتون
دوره آموزش فلسک (flask) پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو
دوره آموزش asyncio در پایتون
دوره آموزش asyncio در پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو



ارسال نظر

برای ارسال نظر باید لاگین کنید

ارین

1 سال قبل

سلام امیر امیدوارم که حالت خوب باشه
من 4ماهه که شروع کردم به اموزش دیدن تو این حوزه و نسبت به نقشه ی راهت تا اینجا اومدم.سوال من اینه که
1- ایا اموزش دیدن رو ادامه بدم(حالا با اموزش های عالی این سایت و داکیومنشن خوندن و اموزش های خارجی) و برای خودم پروژه بزنم تا جایی که بتونم یجای خوب استخدام بشم؟
2- یا تا به یک حدی خودم رو برسونم که فک می کنم تا دوره POSTGRES باشه و شروع کنم به رزومه فرستادن برای کاراموزی و ادامه ی اموزش هام رو اونجا توی کاراموزی بگزرونم؟
خیلی ممنون میشم کمکم کنی چون من تو این زمینه به کمک شخصی مثل تو که تجربه اش داره نیاز دارم و اینم بگم واقعا از این کار لذت می برم و دوسش دارم
ببخشید خیلی طولانی شد:)
ممنون❤❤


امیرحسین بیگدلو

1 سال قبل

سلام
به نظر میرسه که نصف نقشه راه رو اومدی، برای کارآموزی رزومه بفرست و بقیه دوره ها رو هم نگاه کن


ارین

1 سال قبل

سلام مجدد
من سوال ام این بود که اصلا کاراموزی خوب هست؟
یا اینکه خودم بخونم و برای خودم پروژه طراحی کنم تا بتونم به عنوان نیروی جونیور استخدام بشم؟


امیرحسین بیگدلو

1 سال قبل

بله، کارآموزی خوبه، در یک شرکت واقعی مشغول میشید و تجربه کسب میکنید، بعدش هم استخدام میشید

مونگارد