درود بر استاد گرامی؛
دوره آموزشی خوبی بود اما جا داشت که بخش عملی کشفِ آسیبپذیریها عمیقتر و بیشتر کار میشد و از payloadها و روشهای بیشتری برای تست استفاده میشد،
مثلا آسیبپذیری مهمِ idor توی این دوره، خیلی خیلی کوتاه بهش پرداخته شد.
و یک درخواستی هم که دارم اینه که روش درست گزارشنویسی رو هم لطف کنید آموزش بدید برای باگبانتی.
اما درکل دوره خوبی بود
سپاس.
سلام
این دوره آموزش هک نیست. هدف من آشنایی با مشکلات امنیتی بود تا دانشجو در زمان کدنویسی مراقب باشه.
استاد تازه یادگرفتم خواستم ببینم توی سناریو واقعی اینطوره یا نه بدل نگیرید
سلام
دیگه روی خودم که تست نکن :)
استاد گلم قبل این دوره باید لینوکس رو بلد باشیم
سلام، اگر بلد باشید بهتره چون یکسری از ابزارهایی که استفاده میکنیم فقط روی لینوکس هستند. در ضمن از کالی لینوکس هم استفاده میکنیم.
اما اگر بلد نباشد هم مهم نیست و میتونید بخش زیادی از دوره رو ببینید
ارسال نظر
برای ارسال نظر باید لاگین کنید